IP-телефонія

IP телефонія - це вид зв'язку, який використовує мережу інтернет для передачі голосових пакетів у реальному часі.

 

Технологію IP-телефонії застосовують для:

  • побудови корпоративних телефонних мереж;
  • дзвінків на міжміські та міжнародні напрями;
  • надання різних додаткових сервісів, наприклад, інтеграції телефонії з CRM системою підприємства.

Основними перевагами впровадження IP-телефонії є:

  • максимальне використання єдиної корпоративної мережі передачі даних, голосу та відеоданих;
  • скорочення витрат на міжнародний/міжміський зв'язок;
  • можливість швидкого об'єднання всіх структурних підрозділів компанії на єдину корпоративну мережу;
  • мобільність обладнання телефонії у межах корпоративної мережі;
  • можливість інтеграції телефонної системи з різними бізнес-додатками підприємства (CRM системи, бухгалтерські системи, call-центри, готельні та диспетчерські системи тощо);
  • підвищення конкурентоспроможності підприємства з допомогою застосування нових інтелектуальних сервісів( системи багаторівневих інтерактивних голосових меню IVR, системи голосової пошти );
  • управління телефонною та комп'ютерною мережами одним адміністратором;
  • підвищення продуктивності праці працівників.

Наші рішення:

  • побудова "під ключ" корпоративних телефонних мереж на базі обладнання: Grandstream, OpenVox, Ericsson-LG, а також програмних IP-АТС;
  • підключення застарілих (у тому числі знятих з виробництва) аналогових систем зв'язку до IP каналів за протоколом SIP;
  • швидке підключення прямих міських номерів;
  • розробка програмного забезпечення для IP телефонії.

 

Є питання ? Відправити E-MAIL