IP телефонія - це вид зв'язку, який використовує мережу інтернет для передачі голосових пакетів у реальному часі.
Технологію IP-телефонії застосовують для:
- побудови корпоративних телефонних мереж;
- дзвінків на міжміські та міжнародні напрями;
- надання різних додаткових сервісів, наприклад, інтеграції телефонії з CRM системою підприємства.
Основними перевагами впровадження IP-телефонії є:
- максимальне використання єдиної корпоративної мережі передачі даних, голосу та відеоданих;
- скорочення витрат на міжнародний/міжміський зв'язок;
- можливість швидкого об'єднання всіх структурних підрозділів компанії на єдину корпоративну мережу;
- мобільність обладнання телефонії у межах корпоративної мережі;
- можливість інтеграції телефонної системи з різними бізнес-додатками підприємства (CRM системи, бухгалтерські системи, call-центри, готельні та диспетчерські системи тощо);
- підвищення конкурентоспроможності підприємства з допомогою застосування нових інтелектуальних сервісів( системи багаторівневих інтерактивних голосових меню IVR, системи голосової пошти );
- управління телефонною та комп'ютерною мережами одним адміністратором;
- підвищення продуктивності праці працівників.
Наші рішення:
- побудова "під ключ" корпоративних телефонних мереж на базі обладнання: Grandstream, OpenVox, Ericsson-LG, а також програмних IP-АТС;
- підключення застарілих (у тому числі знятих з виробництва) аналогових систем зв'язку до IP каналів за протоколом SIP;
- швидке підключення прямих міських номерів;
- розробка програмного забезпечення для IP телефонії.